Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Αγάπη (Ζ΄)


Το εγώ είναι το δηλητήριο της ζωής, το σκουλήκι που καταστρέφει τις σχέσεις,

Αλλά το εγώ είναι μόνο μια εικόνα, ένα φαινόμενο, μια σύνθεση από ψεύτικα στοιχεία.

Το εγώ δεν μπορεί να αναγνωρίσει την αγάπη, γιατί η αγάπη δεν πηγάζει από το εγώ.

Όταν υπάρχει αγάπη, ο εαυτός, το εγώ, δεν υπάρχει.

Ο μόνος τρόπος για να βρεις την αγάπη είναι να φτάσεις σ’ αυτή χωρίς να την αναζητάς.

Όταν δεν: Επιζητάς, Θέλεις, Επιδιώκεις,

Τότε δεν υπάρχει κέντρο, δεν υπάρχει εγώ και

Μόνο τότε υπάρχει αγάπη.

Η αγάπη είναι μια κατάσταση του είναι, από την οποία οι εντυπώσεις σαν σκέψεις απουσιάζουν εντελώς.

Δεν μπορείς ν’ αγαπάς, αν ο αντικειμενικός σου σκοπός είναι να επιτύχεις ένα αποτέλεσμα.

Η αγάπη δεν είναι μια επίτευξη.

Δεν υπάρχει θα αγαπήσω, ή έχω αγαπήσει.

Η αγάπη είναι μια πραγματικότητα, που υπάρχει στο τώρα και είναι κραταιά και τελική σαν το θάνατο.

Η αιωνιότητα βρίσκεται στο τώρα.

Ν’ αγαπάς σημαίνει να έχεις επίγνωση της αιωνιότητας.

Από τη διδασκαλία του Κρισναμούρτι.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το εγώ αποκλείει την αληθινή αγάπη, γιατί είναι το κέντρο κάθε ιδιοτέλειας και αυτοεκπλήρωσης.