Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

ΙΖ΄ Διάλογος Ερμή – Elzin

Ερμής λέει:

Ο Ιησούς, ο Βούδας και όλα τα μεγάλα Πνεύματα δίδαξαν την Αγάπη που πηγάζει από το μη Εγώ.

Οι διδαχές τους διαστρεβλώθηκαν και προσαρμόστηκαν σε θρησκείες και δόγματα, για να εξυπηρετούν πρωτίστως τα Εγώ των ανθρώπων.

Έτσι επιλέγουμε να ζήσουμε στην αθλιότητα, στην καταστροφή και στον πόλεμο. Ας παραδεχθούμε τουλάχιστον, ότι συνειδητά κάνουμε αυτή την επιλογή!

Οι μεγάλοι τύραννοι βρίσκονται στις δημοκρατικές ΗΠΑ, στην κομμουνιστική Κίνα και αλλού, γιατί αυτή τη διακυβέρνηση διάλεξαν οι πολίτες τους, ή το επέβαλε η κομμουνιστική επανάσταση.

Οι τύραννοι στη «δημοκρατία» μας έχουν εκλεγεί από εμάς.

Οι ασήμαντοι πολιτικοί «ηγέτες» μας δίδουν γη και ύδωρ στους Τούρκους, για να μη διακινδυνεύσουν τις καρέκλες τους.

Τι κάνουν τα Εγώ των Ελλήνων; Τους (Ξανά)ψηφίζουν!!

Elzin λέει:

Πολύ σωστά, εμείς τους ψηφίζουμε και εμείς όμως τους ανεχόμαστε στην εξουσία του “εγώ” τους, γιατί φαίνεται το ” εγώ” το δικό μας τους βολεύει και μάς αποχαυνώνει.

Μήπως γι αυτό έχουν μερίδιο ευθύνης και τα μεγάλα πνεύματα που δίδαξαν το μη εγώ;

Την αγάπη την διδάσκεις με έργα όχι με λόγια και κρίνεσαι και από το αποτέλεσμα των έργων και των λόγων.

Γιατί εσύ αν έπαιρνες για τα παιδιά σου ένα δάσκαλο και δεν ήσουν ικανοποιημένος από την επίδοση τους δεν θα απέδιδες ένα μερίδιο ευθύνης και στο δάσκαλο;

Τόσους αιώνες διδασκαλία και οι άνθρωποι τόσο κακοί μαθητές; Μήπως αυτό που δίδαξαν και προώθησαν η προωθήθηκε από άλλους Ήταν ακριβώς το “εγώ” τους;

Πως εξηγείς την καταστροφική προσωπολατρία που οδηγήθηκαν τα πράγματα τόσους αιώνες τώρα;

Τόσο μεγάλα πνεύματα που ήταν δεν είχαν την δυνατότητα να μειώσουν την προσωπική προβολή;

Πως κάποιοι άλλοι το έκαναν και παρέμειναν σεμνοί; Πως δίδαξαν το “μη εγώ” με τόσο κραυγαλέο τρόπο του “εγώ” τους σε κυρίαρχες ιδεολογίες;

Και με πιο σκεπτικό δίδαξαν ανώτερα μαθηματικά σε παιδιά του νηπιαγωγείου να βγάζουν τα μάτια τους πριν μάθουν να περπατάνε;

Φταίνε μόνο οι άνθρωποι ή και οι δάσκαλοι και η παιδεία που τους δίνεται; Τι προσωπικό παράδειγμα έχουν να αποδείξουν, σε μια ανθρώπινη ζωή με τόσα προβλήματα;

Εκτός ζωής και των πρακτικών προβλημάτων δεν είναι αυτό το πρότυπο τους;

Εμείς θα παίρναμε δασκάλους των παιδιών μας τον Μάρκος, τον Γκάντι, τον Λεωνίδα, τον Σωκράτη, τον Πυθαγόρα, τον Λούθηρ Κιγγκ και κάποιους άλλους…ανθρώπους όμως που θα σε μάθουν να σκέφτεσαι, να δουλεύεις, να αντιστέκεσαι να πολεμάς όταν χρειαστεί μέσα στην ζωή και στην πράξη να υπερασπίζεσαι την ειρήνη χωρίς να υποχωρείς και να γνωρίσεις το εγώ σου και τον εαυτό σου πριν το αποχωριστείς.

Έχουμε μερικές σκληρές ερωτήσεις για κάποια πνεύματα, τον Βούδα, τον Ιησού, τους θεούς, δασκάλους και αυθεντίες και δύσκολα μας ικανοποιούν οι απαντήσεις τους και ιδίως έτσι όπως χρησιμοποιούνται από την κοινωνική διαμόρφωση της αυτο-ύπνωσης και της κυρίαρχης εξουσίας.

Για να λύσεις ένα πρόβλημα χρειάζεται να διακρίνεις καθαρά την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι και τους λόγους που σε οδήγησαν σε αυτή και να συνυπάρξεις με ένα υγιές “εγώ” σε ένα αρμονικό “εμείς” μιας κοινωνίας ανθρώπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: