Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

ΙΣΤ΄ Διάλογος Ερμή – Elzin

Ερμής λέει:

Εσύ κι εγώ, ο καθένας, είμαστε όλοι. Η αλλαγή αρχίζει από μένα κι εσένα.

Η αντίληψη, «τι να κάνουμε εσύ κι εγώ δυο άτομα στη θάλασσα των ανθρώπων», είναι το πραγματικό εμπόδιο, για να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή στην κοινωνία των Εγώ μας.

Δεν είναι αναγκαίο να βρισκόμαστε στη Νιρβάνα για να αντιληφθούμε ότι το ατομικό και το συλλογικό Εγώ είναι υπεύθυνα για όλες τις μάστιγες των ανθρώπων…

Οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι, οι αναρίθμητοι άλλοι πόλεμοι, πριν και μετά, οι πόλεμοι που ακόμα μαίνονται στον κόσμο, οι τεράστιες ανισότητες στις κοινωνίες, είναι όλα Επιτεύγματα της επικράτησης κάποιων Εγώ.

Είναι στην πράξη η απόκτηση δύναμης, από κάποιους σε βάρος άλλων ανθρώπων…

Elzin λέει:

Ναι έτσι …είναι … όπως τα λες!

Τι θάλεγες να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι και πρακτικοί με παραδείγματα ανθρώπων θεών και ιστορικών μυθολογικών προσώπων που έδρασαν έτσι και δίξαξαν έτσι με το παράδειγμα τους;

Ποιον θεωρείς ότι πληρεί αυτές τις προϋποθέσεις; Ο Βούδας, ο Ιησούς, ο Γκάντι, ο Οδυσσέας ο Λεωνίδας, ο Μάρκος ζαπατίστας;

Στους τελευταίους παγκόσμιους πολέμους κάποιοι υπήρξαν επιτεθέμενοι και κάποιοι αναγκάστηκαν να υπερασπίσουν την ζωή τους και όχι μόνο, Όπως συμβαίνει πάντα…

Αν δεν συμφωνήσουν όλοι και ταυτόχρονα για αυτό πως αντιμετωπίζεται το πρόβλημα;

Οι γείτονες μας με τις πλάτες φυσικά « άλλων» προαναγγέλλουν σε ιστοσελίδα τους, τον 3 βαλκανικό πόλεμο το 2013 και οριοθετούν τα σύνορα της Ελλάδας μέχρι … την Αθήνα υποστηρίζοντας πως η Ήπειρος ανήκει στην Αλβανία, η Μακεδονία στους Σκοπιανούς και Βούλγαρους και ή Θράκη στην Τουρκία.

Ποιον αποτελεσματικό τρόπο βρίσκεις για την μείωση του «εγώ» των γειτόνων μας ή συνιστάς την μείωση του «εγώ» των Ελλήνων και την συρρίκνωση των συνόρων;

Ή μήπως θεωρείς ότι δεν υφίσταται κανένα πρόβλημα και όλα βαίνουν καλώς;

Και οι καλύτερες θεωρίες παρουσιάζουν δυσεπίλυτες δυσκολίες στην εφαρμογή τους.

Είναι εύκολο να μιλάμε άνετοι και κάπως βολεμένοι απ έξω από τον χορό, το θέμα είναι τι θα κάνει ο καθένας μας και τι κάνει όταν βρίσκεται μέσα σε αυτόν αντιμέτωπος προσωπικά ή συλλογικά προβλήματα και η ιστορία έχει αποδείξει πολλά…

Όσο οι μεγάλοι τύραννοι βρίσκονται στην εξουσία και έχουν τα όπλα, τα χρήματα, την προπαγάνδα εμείς θα είμαστε τυφλοί και κουφοί στις σπηλιές και θα σφαζόμαστε μεταξύ μας γιατί έτσι τους βολεύει και ποτέ δεν ενωνόμαστε να τους αντιμετωπίσουμε!

Ακόμη και αν εγώ και εσύ συμφωνήσουμε σε αυτό πρέπει να συμφωνήσουν πλέον και 6 δις …άλλοι για να έχει αξία και να είναι έγκυρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: