Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

ΙΔ΄ Διάλογος Ερμή – Elzin

Ερμής λέει:

Το εγώ είναι ένα κουβάρι από διάφορες οντότητες εκφραζόμενες με επιθυμίες, που η κάθε μια αντιτάσσεται την άλλη. Είναι ένα κέντρο συνεχούς αγώνα ανάμεσα στο δικό μου και το μη δικό μου.

Εφόσον δίνουμε σπουδαιότητα στο εγώ, στο εμένα και το δικό μου θα υπάρχει μια αυξάνουσα σύγκρουση μέσα μας και μέσα στον κόσμο.

Εφόσον λατρεύουμε τη δύναμη, η βία θα αποτελεί τον τρόπο της ζωής μας.

Εσύ κι εγώ είμαστε υπεύθυνοι για τον πόλεμο και μπορούμε να τον σταματήσουμε αν παραμερίσουμε το εγώ μας, που είναι η αιτία πολέμου.

Η Αιωνιότητα βρίσκεται στο Τώρα. Αποσπασμένος από την κοινωνία και όμως μέσα στην κοινωνία, εισέρχεσαι στις τάξεις των αθανάτων.

Elzin λέει:

Το ‘εγώ ” είναι… ένας λεγεών!

Όμως τα περισσότερα προβλήματα δημιουργούνται από ένα “εγώ” πεινασμένο, αβέβαιο, ανασφαλές, ηττημένο, μικρόψυχο,αρρωστημένο, αδύνατο και μίζερο.

Πρέπει να φύγουμε από την ζωή χορτάτοι σαν βασιλιάδες όχι όμως άπληστοι και λαίμαργοι.

Χωρίς δύναμη δεν υπάρχει έργο, αλλά η δύναμη όταν κατακτηθεί πρέπει να μπει στην υπηρεσία για το καλό όλων με μέτρο και σύνεση και αυτό είναι η δύσκολη επιλογή των πολεμιστών δεύτερης προσοχής.

Η δύναμη είναι από τους εχθρούς της γνώσης αλλά και εξ αιτίας της αδυναμίας και του φόβου δεν αρχίζει κανείς. ..καν.

Είναι απαραίτητο να περάσει κάποιος τις εξετάσεις των θνητών μέσα στην κοινωνία των ανθρώπων για να εισέλθει στις τάξεις των αθανάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: